Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

эканамічныя ўяўленні ў дзяцей дашкольнага ўзросту

Дата: 22 апреля 2020 в 17:10, Обновлено 17 сентября в 15:48
Автор: Мозоль Ю. И.

Рэкамендацыі бацькам па эканамічным выхаванні дзяцей у сям'і

  1.   Гаварыце дзецям, якім спосабам зарабляюцца сямейныя грошы і на што яны разыходзяцца.

2. Тлумачце дзецям, як выглядае ваша працоўная дзейнасць, якая прыносіць даход.

3. Папрасіце дзіця купіць да абеду прадукты на пэўную суму у Вашай прысутнасці і зрабіце гэта самі. Параўнайце: у каго гэта атрымалася лепш.

  1.  Калі Вы вырашылі даваць дзіцяці грошы на кішэнныя выдаткі, то старайцеся, каб на цацкі ён збіраў сам.
  2.    Не ператварайце грошы ў спосаб пакарання або заахвочвання.
  3.  Унушайце дзіцяці, што нішто не даецца дарма: трэба працаваць, каб зарабіць грошы.
  4.  Вучыце дзяцей разумець розніцу паміж жаданнямі і патрэбамі. Яны павінны ўмець вымяраць свае жаданні з магчымасцямі сям'і і навучыцца атрымліваць жаданае цаной уласных намаганняў.

 8. Чытайце і абмяркоўвайце з дзецьмі дзіцячую літаратуру эканамічнай накіраванасці: «Царэўна-жаба», «Марозка», «Казка пра рыбака і рыбку», «Дзюймовачка», «Муха-цакатуха», «Цуды ў кашальку», «Вяршкі і карэньчыкі», «Пеўнік і бабовае зярнятка» і г.д.

Работа с текстами сказок

 Сказка А.С. Пушкина «О рыбаке и рыбке»

Задание: ответить на вопросы: - Почему старик по первой просьбе отпускает рыбку? - Какой стала старуха после последней встречи старика с золотой рыбкой?       - Как повела себя старуха с простыми людьми, когда стала боярыней? - Так какая же была золотая рыбка по своему характеру? - Почему золотая рыбка не выполнила последнее желание старухи? - Если ты станешь предпринимателем, каким ты будешь?

Русская народная сказка «Морозко».

 Задание: ответить на вопросы: - Как жилось падчерице в доме отца? - Почему мачеха к ней относилась? - Как девица относилась к работе? - Зачем мачеха приказала мужу отвезти девушку в лес? - Какую награду получила девица от Морозко? - Игра «Богатство - это дар». - Как разбогатела падчерица?

 Сказка С.Маршака «Кошкин дом».

 Задание: ответить на вопросы: - Какую нужду испытывали котята? - Какие возможности были у тети Кошки? - Какие «золотые правила» она нарушала, когда отказала котятам в приюте?

 Сказка Г.Х.Андерсена «Дюймовочка».

Задание: ответить на вопросы: - Почему ласточки улетают в теплые края? - Почему Дюймовочка захотела улететь на юг вместе с ласточкой? - Каким «золотым правилам» следовала ласточка, когда согласилась взять Дюймовочку с собой?

Правілы эканомнага карыстання вадой, цяплом і электраэнергіяй для бацькоў і дзяцей

1. Зачыняйце ваду ў кранах.

2. Не разлівайце ваду.

3. Зачыняйце кран, пакуль чысціце зубы.

4. Карыстайцеся шклянкай для паласкання рота.

5. Прымайце кароткі душ замест ванны.

6. Налівайце ў шклянку вады столькі, колькі вып'еце.

7. Мыйце свае асабістыя рэчы і вопратку для лялек не пад кранам, а            ў тазіку.

8. Шчыльна зачыняйце кран, але не надавайце лішніх высілкаў.

9. Не пакідайце доўга адкрытымі фортачкі.

10. Зачыняйце за сабой дзверы, калі войдзеце ў памяшканне.

11. Не застаўляйце ў доме крыніцы цяпла (батарэі).

12. Не рабіце скразнякоў ў кватэры.

13. Выходзячы з хаты, праверце ці выключаны  электрапрыборы (пліта, прас, тэлевізар і інш.).

14. Выключайце святло ў кватэры, ва ўсіх пакоях.

15. Нагадвайце дарослым выключаць святло, калі на вуліцы ўжо светла.

16. Калі глядзіце тэлевізар, папрасіце дарослага выключыць электрапрыборы, якія замінаюць прагляду тэлеперадачы.

17. Калі выходзіце ў іншы пакой, выключайце за сабой святло.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.